Program zatytułowany "Nawrocki w Polsce" zadebiutował na antenie 10 sierpnia tego roku. Początkowo był główną propozycją telewizji wPolsce24 na niedzielne wieczory, z emisją o godz. 20:20.
We wrześniu program syna prezydenta przeniesiono na godzinę 17:05, a od października rozmowy Daniela Nawrockiego są emitowane o godz. 18:55.

Po nieco ponad dwóch miesiącach na antenie program "Nawrocki w Polsce" ogląda średnio 118 tys. widzów, co przekłada się na 1,01 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 0,52 proc. w obu grupach komercyjnych 16-49 i 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (uwzględniające widownię poza domem OOH), do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród wszystkich dotychczasowych wydań programu "Nawrocki w Polsce", które ukazały się na antenie między 10 sierpnia a 12 października, największą widownię miał ostatni odcinek.

Obejrzało go średnio 185 tys. odbiorców. Tematem wydania były kulisy stacji wPolsce24 i rozmowy z dziennikarzami stacji.
Najmniej widzów zasiadło przed telewizorami 28 września. Tego dnia średnia oglądalność programu Daniela Nawrockiego wyniosła 48 tys. osób.
O czym jest program "Nawrocki w Polsce"?
Program Daniela Nawrockiego to cykl rozmów ze znanymi postaciami ze świata mediów, polityki, sportu czy show-biznesu w ich codziennym środowisku, z dala od oficjalnych konferencji prasowych czy studyjnych wywiadów. Do tej pory autor programu rozmawiał m.in. z Filipem Chajzerem, Andrzejem Dudą, czy Dariuszem Michalczewskim.











