Sysa, Sosiński i Niewiadomski: z Equinox Polska do White Paper Agency

Działalność rozpoczęła White Paper Agency, założona i kierowana przez Łukasza Sysę, Jarosława Sosińskiego i Bartosza Niewiadomskiego, byłych menedżerów działu interaktywnego Equinox Polska. Udziałowcem nowej agencji jest Cube Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sysa, Sosiński i Niewiadomski: z Equinox Polska do White Paper Agency
Shutterstock.com

White Paper Agency to butikowa agencja strategiczna, oferująca tworzenie strategii komunikacji marketingowej w oparciu o kompleksowy dobór narzędzi, audytowanie bieżącej sytuacji marek w internecie oraz zakup mediów.

Założycielami i szefami White Paper Agency są Łukasz Sysa, Jarosław Sosiński i Bartosz Niewiadomski. Ten pierwszy pełni w firmie funkcję CEO.

W nowej agencji pracuje obecnie pięć osób, a niedługo zostanie zatrudniona szósta. - Taka struktura pozwala nam - Jarkowi, Bartkowi i mnie -na osobiste angażowanie się w prowadzone projekty na każdym ich etapie - od audytu, przez strategię, aż po dobór narzędzi i realizację. Takie podejście ma nas odróżniać od dużych agencji z olbrzymimi strukturami i potężnymi listami klientów do obsłużenia - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Sysa. - Z Jarkiem razem tworzymy strategie i audytujemy aktualną kondycję marek naszych klientów w onlinie, a Bartek czuwa nad prowadzonymi projektami oraz dba o utrzymanie naszej firmy w zdrowej kondycji  oraz pilnuje wszystkich aspektów formalnych, których jest przy takim przedsięwzięciu bardzo dużo - dodaje.

White Paper Agency działa operacyjnie od początku listopada. Jej pierwszymi klientami są firma Canpol (producent akcesoriów dla niemowląt) oraz kanały telewizyjne Polsat Food Network i Extreme. Obecnie negocjowane są umowy z kolejnymi klientami.

49 proc. udziałów w White Paper Agency ma Cube Group. - Współpracujemy na różnych płaszczyznach i ma to charakter obustronny. My wnosimy  know how związane z prowadzeniem projektów dla branży farmaceutycznej, doświadczenie związane z niestandardami, tworzeniem kreacji oraz budowaniem wizerunku. Cube Group wspiera nas w kwestiach związanych z wykorzystaniem narzędzi z rodziny Google, w którym są niekwestionowanym liderem, a także w zagadnieniach związanych z performance oraz UX - opisuje Łukasz Sysa.

Wszyscy trzej założyciele White Paper Agency pracowali poprzednio w dziale interaktywnym domu mediowego Equinox Polska. Jarosław Sosiński był jego szefem, Łukasz Sysa - dyrektorem strategicznym, a Bartosz Niewiadomski pełnił funkcję interactive media specialist.

Łukasz Sysa pracuje w branży mediowej od 2005 roku. Wcześniej był managerem projektów interaktywnych w Cyfrze+, odpowiadał za planowanie kampanii i tworzenie crossmediowych projektów w ZedDigital, dziale internetowym domu mediowego Zenith Optimedia, oraz zarządzał zespołem kreatywnym w biurze reklamy Wirtualnej Polski.

Jarosław Sosiński zaczynał karierę w CR Media Consulting, był założycielem i dyrektorem zarządzającym Zed Digital, a potem przez kilka lat kierował działem sprzedaży agencyjnej w GG Network i Grupie Allegro.

Bartosz Niewiadomski wcześniej pracował jako specjalista ds. rozwiązań kreatywnych w biurze reklamy Wirtualnej Polski oraz jako specjalista ds. e-PR w agencji 121 PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa