Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 6 października do 22 grudnia 2019 roku. Średnia oglądalność wyniosła 1,6 mln osób, co przełożyło się na 13,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,99 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln osób, produkcja zgromadziła 17 listopada, kiedy bohaterem odcinka był Zenek Martyniuk.

Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-eurowizja-junior-2019-ogladalnosc-hit-tvp2,7170833998120577a ##
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 9,99 proc. Trzeci był Polsat (6,05 proc.), a czwarty - TVN (4,97 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była minimalna.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” wyniosły 3,23 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/europa-da-sie-lubic-15-lat-pozniej-kontynuacja-talk-show-tvp2,7170876661295233a ##
Decyzją widzów zwycięzcą programu Izabela Zalewska, która w ścisłym finale wykonała utwór „Jeszcze się tam żagiel bieli" z repertuaru Alicji Majewskiej. 25-latka wystąpi w konkursie „Debiuty” podczas 57. Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Cykl prowadził Artur Orzech.












