Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 marca do 27 kwietnia 2020 roku wyniosła 723 tys. osób, co przełożyło się na 5,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 148 tys. widzów. Wówczas oglądało go 564 tys. osób (4,88 proc. udziału).
TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie, ale do marca br. w dni powszednie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję ogląda średnio 702 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 5,26 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 491 tys. widzów przy udziale wynoszącym 3,93 proc. Widownia programu wzrosła o 211 tys. osób.
Wyższe wyniki od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 746 tys. osób, a udział kształtuje się na poziomie 6,90 proc. (przed rokiem było to o 233 tys. widzów mniej).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 marca do 27 kwietnia br. miał 103 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 42 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 89 tys. osób (wzrost o 49 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 98 tys. osób (do góry o 54 tys.).
Z kolei w grupie 16-49 liderem było „W tyle wizji” (194 tys. widzów).

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 31 marca - obejrzało je 938 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 6 kwietnia, kiedy audycję śledziło 910 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 13 marca (1,08 mln osób).
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magdalena-ogorek-wywiady-radio-pik-opinie,7170741714376833a ##











