Rusza promocja szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"

Od 15 do 17 marca potrwa akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", promująca turystykę krajową poza wysokim sezonem. Działania wspiera kampania digitalowa oraz materiały partnerów, PLL LOT, Polonusa i PKP Intercity. Koszt kampanii to 400 tys. złotych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Rusza promocja szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Witold Bańka, minister sportu i turystyki

Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" organizowana jest dwa razy w roku – wiosną i jesienią. Najbliższa edycja rozpocznie się w piątek 15 marca i potrwa przez cały weekend. Turyści mogą w ramach akcji korzystać ze zniżek na noclegi, transport, ofertę kulturalną i gastronomiczną. W tej edycji bierze udział 894 partnerów, o 20 proc. więcej niż w poprzedniej.

Najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (130 zgłoszeń), mazowieckim i pomorskim (w obu po 96 zgłoszeń). W opolskim liczba partnerów w porównaniu z poprzednią edycją, wzrosła z 10 na 30. Partnerzy akcji reprezentują głównie branżę hotelarską (37 proc.).

- Z edycji na edycję mamy coraz większą liczbę partnerów i turystów korzystających z tych atrakcyjnych propozycji. To świadczy o tym, że [akcja] to był znakomity ruch - mówił na inauguracji akcji Witold Bańka, minister sportu i turystyki. - Polska jest piękna i bezpieczna. Żeby to sobie uświadomić, musimy ją pokazywać taką, jaką ona jest, zachęcać naszych rodaków do odpoczywania i odkrywania tego, co nieodkryte. Szacujemy, że w 2018 roku podróży krajowych było 47,5 mln, z czego 20 milionów to podróże krótkookresowe - dodał minister.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pot-szuka-agencji-do-kampanii-wizerunkowej-na-wegrzech ##

Promocja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" za 400 tys. zł

Akcję promuje kampania obejmująca digital oraz media własne i internetowe partnerów akcji, "Kalejdoskop" PLL LOT, ekrany w pociągach Pendolino, magazyn Polonusa. Działania uzupełnia promocja w mediach branżowych, turystycznych.

- Zrezygnowaliśmy z promocji w telewizji, ponieważ w porównaniu z  internetem koszty dotarcia do odbiorcy były dużo wyższe. Przez internet  łatwiej stargetować naszą grupę docelową - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, koszt kampanii to ok. 400 tys. złotych. - Koszty rozkładają się na sferę B2B, czyli pozyskiwanie partnerów oraz część konsumencką, która właśnie ruszyła - mówi nam prezes POT.

Od następnej edycji, "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" będzie reklamowana także poza granicami Polski. - Akcja będzie promowana we wszystkich państwach sąsiadujących z Polską, głównie przez internet i z pomocą naszych placówek zagranicznych - w Rosji, na Ukrainie i w Niemczech. Zaczynamy już w przyszłym tygodniu, od obecności na największych na świecie targach turystycznych w Berlinie. Przygotowaliśmy ulotki i landing page. Współpracujemy też z zagranicznymi agencjami PR w zakresie promocji akcji. Nasze strony internetowe są dostępne w językach czeskim, niemieckim, rosyjskim i ukraińskim - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzejczyk.

Partnerami akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" są PLL LOT, PKP Intercity i Polonus. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu