- To pierwsza taka inicjatywa w polskich mediach, która pozwoli zobaczyć, jak dobrze system sztucznej inteligencji poradzi sobie w roli wydawcy. Będzie to fascynujące doświadczenie i zachęcamy was do odwiedzenia naszej strony, by przekonać się, jak sztuczna inteligencja radzi sobie z przetwarzaniem informacji i wyborami, które zwykle pozostają w gestii ludzkiej - stwierdza AI w materiale wprowadzającym do projektu Interii.
Akcję współtworzą m.in. redakcje serwisów Interia Wydarzenia, Antyweb.pl i Geekweek.pl. Ich dziennikarze będą podpowiadać użytkownikom portalu, jak rozmawiać ze sztuczną inteligencją, oraz wyjaśniać jej możliwe zastosowania w różnych sektorach gospodarki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-dziala-chatgpt-najszybciej-rosnaca-aplikacja-w-historii-ma-100-mln-uzytkownikow,7169711974094977a ##












