Szymon Marciniak i inne gwiazdy sportu promują aktywność fizyczną w szkołach

Sędzia piłkarski Szymon Marciniak i inne gwiazdy sportu wspierają kampanię "Aktywna Szkoła", zachęcając młodzież do aktywności fizycznej. Program ma na celu promowanie zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Szymon Marciniak i inne gwiazdy sportu promują aktywność fizyczną w szkołach
Szymon Marciniak i inni sportowcy promują "Aktywną szkołę"

Program "Aktywna Szkoła" to inicjatywa promująca aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży. W kampanii biorą udział znane postacie ze świata sportu, takie jak Szymon Marciniak, Tymoteusz Puchacz czy Sławomir Szmal, które zachęcają młodych do udziału w zajęciach sportowych.

Celem programu jest nie tylko promowanie sportu, ale także kształtowanie zdrowych nawyków, które mają wpłynąć na przyszłe pokolenia. Wykorzystując infrastrukturę sportową, jak orliki i hale, oraz wsparcie trenerów, organizowane są lokalne wydarzenia sportowe.

Więcej dyscyplin, ogólnopolska kampania

W tym roku program rozszerzył się o nowe dyscypliny, takie jak piłka ręczna i lekkoatletyka. Trenerzy mogą zgłaszać drużyny do turniejów "Ręczna na Orliku". Młodzi sportowcy mają szansę spotkać się z ambasadorami i zdobyć cenne doświadczenia.

Uczestnicy programu mogą liczyć na rywalizację i nagrody, takie jak puchary, medale czy sprzęt sportowy. Dodatkowo piłkarze mają szansę na udział w finale na PGE Narodowym oraz wyjazd na zgrupowanie w Barcelonie.

Kampania obejmuje cztery spoty promocyjne, które będą emitowane w telewizji, internecie i mediach społecznościowych do końca roku. Towarzyszy im ogólnopolska kampania w radiu i prasie.

Za koncept kreatywny, dobór ambasadorów oraz produkcję spotów telewizyjnych i internetowych odpowiada studio produkcyjne Stor9 wraz z teamem 9Production. Reżyserią zajął się Alan Willmann, zdjęcia zrealizował Igor Połaniewicz, a sesję zdjęciową z ambasadorami i bohaterami spotów wykonał Daniel Korzewa. Działania komunikacyjne na rzecz kampanii prowadzi agencja SEC Newgate CEE.

mat.pras.
mat.pras. © Licencjodawca

W pierwszej edycji programu "Z Orlika na Stadion" udział wzięło 42,8 tys. uczestników grających w 5,5 tys. drużyn. Turnieje organizuje Fundacja Orły Sportu w ramach programu Aktywna Szkoła, finansowanego ze środków budżetu państwa.

Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym projektu Aktywna Szkoła jest Orlen, a sponsorem głównym turnieju "Z Orlika na Stadion" – PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"