T-Mobile "Bez nonsensów" reklamuje ofertę dla firm

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile "Bez nonsensów". Operator promuje w niej ofertę MagentaBiznes oraz nowe smartfony Samsung w promocyjnych cenach. Akcję przygotował departament zarządzania marką telekomu wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide i Mindshare Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W spocie przygotowanym na potrzeby kampanii, poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T-Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-reklamy-oferty-magenta-1-z-internetem-swiatlowodowym-i-netflixem ##

Kampania prowadzona będzie w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

MagentaBiznes promowana "Bez nonsensów"

W taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP operator oferuje internet bez limitu. Dodatkowo, w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobieranych danych.

W ramach oferty MagentaBiznes można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.

Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Dotychczas w kampanii "Bez nonsensów" wystąpiły Monika Brodka, Sonia Bohosiewicz i Magdalena Boczarska.

T-Mobile Polska zyskał w ub.r. 167 tys. klientów

Liczba klientów abonamentowych T-Mobile Polska w ub.r. wzrosła z 7,243 do 7,504 mln, natomiast liczba użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 3,544 do 3,45 mln. Firma podkreśla, że w trzech ostatnich kwartałach średni miesięczny poziom rezygnacji w segmencie abonamentowym zmalał do rekordowego 0,7 proc.

Pod koniec czerwca T-Mobile wprowadził taryfy Magenta 1 obejmujące oprócz usług mobilnych internet światłowodowy (na sieci Orange Polska) i dostęp do Netflixa. Natomiast we wrześniu zadebiutowała nowa oferta abonamentowa operatora, oparta na planach taryfowych S, M i L, do których w lutym dołączono pakiet XL.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-polska-inwestycje-siec-5g-plany-urzedzenia-andreas-maierhofer-prezes-t-mobile-polska,7170754014877825a ##

- To już trzeci rok realizacji strategii skoncentrowanej na doświadczeniu i potrzebach klientów, w tym na najlepszej jakości sieci i usług. Przede wszystkim zaowocowało to konsekwentną poprawą zadowolenia klientów, co przekłada się na decyzje o pozostaniu z nami dłużej. Po drugie, wprowadziliśmy świetną ofertę zaspokajającą potrzeby telekomunikacyjne i rozrywkowe współczesnych gospodarstw domowych, przyciągając nowych klientów i oferując obecnym kolejną zachętę do zacieśnienia naszych relacji. I wreszcie, uruchomiliśmy nową linię marketingową „Bez nonsensów”, opartą na naszym proklienckim podejściu, która spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i zyskała dużą popularność - wylicza Andreas Maierhofer, CEO w T‑Mobile Polska.

grafika

Więcej z mobile’u, duży wzrost w ICT

Łączne przychody T-Mobile Polska zmalały w ub.r. o 1,8 proc. do 6,385 mld zł. Firma tłumaczy to m.in. skutkami pożaru na początku ub.r. w jej warszawskim centrum danych, oraz zmianą strategii biznesowej: zmniejszeniem aktywności w segmencie hurtowej sprzedaży urządzeń, który operator ocenia jako niskomarżowy i niebudujący wartości dodanej.

Przy czym wpływy T-Mobile Polska z usług mobilnych zwiększyły się o 3 proc. do 3,995 mld zł. Natomiast przychody firmy z usług informatycznych (ICT) poszły w górę prawie o 100 proc. Telekom jest obecny w tym segmencie m.in. poprzez przejętą w 2017 roku spółkę T-Systems Polska.

grafika

- Decyzja o zmianie naszego podejścia do sprzedaży hurtowej terminali połączona ze istotną przeszkodą w postaci utraconych przychodów w wyniku pożaru centrum danych Annopol wpłynęła na nasze wyniki w pierwszej połowie roku. Rosnące przychody z usług mobilnych w połączeniu z szybkim wzrostem segmentu ICT i poprawą dyscypliny kosztowej pozwoliły nam ustabilizować przychody i osiągnąć wyraźną poprawę wyników z końcem roku - komentuje Juraj Andras, członek zarządu T‑Mobile Polska ds. finansowych. - Rok temu obiecaliśmy utrzymać pozytywne trendy i cieszę się, że pomimo przeciwności udało nam się dotrzymać słowa - podkreśla.

Jesienią ub.r. T-Mobile Polska poinformował, że do wiosny br. rozstanie się z 294 spośród ok. 4,2 tys. zatrudnianych osób. Firma zapowiedziała też budowę w Warszawie nowego centrum przetwarzania danych oraz modernizację a w ciągu 2 lat swojej sieci w całym kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów