W nowej komunikacji marketingowej T-Mobile Polska chce obalać absurdalne stereotypy obowiązujące w branży, takie jak skomplikowane procedury, zbędna biurokracja czy niesprawne biuro obsługi klientów. W pierwszej odsłonie operator podkreśla, że jego obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak ci nowi, m.in. z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.
W spocie symbolizuje to sytuacja, w której bohater wychodzi z eleganckiej restauracji, kiedy dowiaduje się, że nie może otrzymać dania z menu przeznaczonego tylko dla nowych klientów.
- Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce - opisuje Frederic Perron, członek zarządu T‑Mobile Polska ds. rynku prywatnego.

- Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapet, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy - dodaje.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najszybszy-internet-mobilny-ranking-w-2019-r-orange-i-t-mobile-na-czele-dalej-plus-i-play,7171096520444033a ##
Koniec cyklu muzycznych reklam z Dorotą Wellman
Jest to pierwsza kampania T-Mobile przygotowana przez agencję DDB&tribal, która po wygranym przetargu przejęła obsługę reklamową telekomu od Bridge2fun. Nowa akcja zaczęła się tydzień temu od etapu teaserowego.
We właściwym spocie epizodycznie występuje piosenkarka Monika Brodka - jako wokalistka zespołu grającego w restauracji. Głównym bohaterem reklamy - oprócz mężczyzny wychodzącego z lokalu, po tym jak nie dostaje dania z menu dla nowych klientów - jest mężczyzna, który na końcu reklamy podkreśla, że w T-Mobile także starzy klienci mogą otrzymać zniżki.

W osobnych spotach promowane będą smartfony Samsung Galaxy A50 i Huawei P30 Lite w atrakcyjnych cenach (ten pierwszy jest dostępny za złotówkę przy podpisaniu 24-miesięcznej umowy na abonament za 110 zł miesięcznie).
Przez ostatnie cztery lata w reklamy T-Mobile nawiązywały do różnych stylistyk muzycznych, a występowały w nich znane osoby, m.in. Tomasz Kot (przy okazji Euro 2016 - w duecie z Robertem Lewandowskim), Patricia Kazadi i Kinga Preis, Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski, Natalia Nykiel oraz Cleo.
Natomiast od połowy 2017 roku w kampaniach operatora brała udział Dorota Wellman, komentując różne sytuacje z codziennego życia, w których przydają się usługi telekomu. W reklamach pojawiali się też millenialsi i memy internetowe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-i-t-mobile-polska-zapowiadaja-wprowadzenie-standardu-esim-dlaczego-oferta-jak-korzystac,7171095005300865a ##

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, kinach, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor i oraz materiały POS.
Kreację kampanii agencja DDB&tribal przygotowała we współpracy z departamentem zarządzania marką T-Mobile Polska. Za aktywności w internecie odpowiada agencja VMLY&R, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
W ub.r. T-Mobile Polska zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 1,2 proc. do 6,5 mld zł wpływów oraz spadek skorygowanego zysku ETBIDA o 6,7 proc. do 1,66 mld zł. Na koniec roku operator miał 10,79 mln użytkowników, o 333 tys. więcej niż rok wcześniej.











