Tomasz Kot i Robert Lewandowski w śpiewającym pojedynku reklamują T-Mobile (wideo)

W nowej wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej T-Mobile aktor Tomasz Kot występuje razem z piłkarzem Robertem Lewandowskim, obaj śpiewają hit „Blurred Lines”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Agencja Warszawa i G7.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kot i Robert Lewandowski w śpiewającym pojedynku reklamują T-Mobile (wideo)
Tomasz Kot i Robert Lewandowski w reklamie T-Mobile

W głównym spocie z kampanii Tomasz Kot i Robert Lewandowski śpiewają piosenkę na melodię popularnej kilka lat temu piosenki „Blurred Lines”. Jednocześnie jako kapitanowie dwóch drużyn walczą o prymat na boisku, aż orientują się, że grają w jednej drużynie, bo obaj są w T-Mobile.

Kampania podkreśla, że T-Mobile otrzymał certyfikat „Best in test” w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications, co potwierdza, że telekom oferuje usługi oparte o sieć najwyższej jakości. Ponadto w zasięgu świadczonego przez T-Mobile internetu LTE jest już 90 proc. Polaków.

To kolejna z reklam telekomu w muzycznej serii „Hit od T-Mobile”. W poprzedniej występowały Kinga Preis i Patrycja Kazadi, a we wcześniejszej - Preis razem z Tomaszem Kotem, który w kampaniach sieci występuje w różnych rolach od roku. Natomiast Robert Lewandowski promował ją przede wszystkim w 2014 roku, kiedy zadebiutowały T-Mobile Usługi Bankowe.

W osobnych spotach Robert Lewandowski promuje smartfony Huawei dostępne w T-Mobile. Zawodnik jest zresztą ich międzynarodowym ambasadorem reklamowym, obecnie trwa kampania z jego udziałem.

W ramach kampanii T-Mobile konkurs z udziałem internetowych influencerów, którego przebieg obserwować będzie można na stronie Jestemkotem.pl. Ponadto prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 45-, 30- i 15-sekundowe), radiu, internecie (display, mobile, wideo), na outdoorze oraz w salonach T-Mobile.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group, za działania w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a przygotowaniem  materiałów BTL zajęła się agencja G7.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"