Działania obejmują szerokie wykorzystanie kanałów digitalowych do końca września oraz nośników OOH eksponowanych w największych polskich miastach aż do połowy października.
Obie kampanie, utrzymane w charakterystycznym dla marki lekkim i przystępnym stylu, opowiadają o prostych i korzystnych rozwiązaniach dla klientów, którzy chcą mieć dwa numery w korzystnej cenie oraz dla studentów, którzy zmieniają miejsce zamieszkania i poszukują elastycznego internetu światłowodowego.
"Tandem" to kampania promująca ofertę nju na abonament, której hasło przewodnie "W parze lżej" idealnie oddaje ideę tej propozycji, podkreślając korzyści płynące z posiadania dwóch numerów u operatora. Działania w ramach kampanii skupiają się w szeroko rozumianym digitalu i m.in. obejmują takie platformy jak serwisy VOD, YouTube i TikTok.

Z kolei oferta "Przeprowadzka" skierowana jest do studentów, którzy wraz z początkiem roku akademickiego zmieniają miejsce zamieszkania. Z myślą o nich nju oferuje światłowód z możliwością rezygnacji w dowolnym momencie.
Kampania łączy działania offline i online – kreacje można zobaczyć w warszawskim metrze, oklejonych tramwajach w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, a także na citylightach i billboardach w Warszawie. Dodatkowo wykorzystano nośniki w centrach handlowych we Wrocławiu, Lublinie, Katowicach i Warszawie. Kampania jest również obecna w szeroko rozumianym digitalu m.in. na platformach VOD, na YouTube i na TikToku.
Ogilvy odpowiada za realizację obu kampanii, w tym przygotowanie konceptu kreatywnego, treści digitalowych oraz kreacji OOH. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Valuemedia.











