"Tandem" i "Przeprowadzka" promowane w kampanii Nju

Marka Nju, we współpracy z agencją Ogilvy, zaprezentowała dwie nowe kampanie promujące swoje oferty: "Tandem" dla użytkowników abonamentu oraz "Przeprowadzka" dla klientów korzystających ze światłowodu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Tandem" i "Przeprowadzka" promowane w kampanii Nju
mat.pras.

Działania obejmują szerokie wykorzystanie kanałów digitalowych do końca września oraz nośników OOH eksponowanych w największych polskich miastach aż do połowy października.

Obie kampanie, utrzymane w charakterystycznym dla marki lekkim i przystępnym stylu, opowiadają o prostych i korzystnych rozwiązaniach dla klientów, którzy chcą mieć dwa numery w korzystnej cenie oraz dla studentów, którzy zmieniają miejsce zamieszkania i poszukują elastycznego internetu światłowodowego.

"Tandem" to kampania promująca ofertę nju na abonament, której hasło przewodnie "W parze lżej" idealnie oddaje ideę tej propozycji, podkreślając korzyści płynące z posiadania dwóch numerów u operatora. Działania w ramach kampanii skupiają się w szeroko rozumianym digitalu i m.in. obejmują takie platformy jak serwisy VOD, YouTube i TikTok.

Z kolei oferta "Przeprowadzka" skierowana jest do studentów, którzy wraz z początkiem roku akademickiego zmieniają miejsce zamieszkania. Z myślą o nich nju oferuje światłowód z możliwością rezygnacji w dowolnym momencie.

Kampania łączy działania offline i online – kreacje można zobaczyć w warszawskim metrze, oklejonych tramwajach w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, a także na citylightach i billboardach w Warszawie. Dodatkowo wykorzystano nośniki w centrach handlowych we Wrocławiu, Lublinie, Katowicach i Warszawie. Kampania jest również obecna w szeroko rozumianym digitalu m.in. na platformach VOD, na YouTube i na TikToku.

Ogilvy odpowiada za realizację obu kampanii, w tym przygotowanie konceptu kreatywnego, treści digitalowych oraz kreacji OOH. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Valuemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji