Tarczyński: Łączy nas sekret. Prawdziwy smak kabanosa (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i sklepach startuje kampania reklamująca Tarczyński Kabanos Extra. Akcję pod hasłem „Łączy nas sekret. Prawdziwy smak kabanosa” przygotowały firmy Dynamicom i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Tarczyńskiego Kabanosa Extra ma na celu budowanie świadomości tej marki i jej producenta oraz więzi emocjonalnej z konsumentami. – Celem wszystkich działań jest pokazanie, że kabanos jest ulubioną przekąską Polaków. Chcielibyśmy także, aby Tarczyński był synonimem smaku, tradycji i wykwintności – opisuje Beata Mroziuk, kierownik marketingu Tarczyński SA. Kampania rozpoczęła się od reklamy sponsorskiej emitowanej w programie „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler w TVN. Ogółem akcja obejmuje inne kanały telewizyjne (Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne), radio (RMF FM), internet (billboardy na Onet.pl, reklamy behawioralne na Facebooku) oraz punkty sprzedaży (samplingi w wybranych sklepach wielkopowierzchniowych, działania skierowane do partnerów handlowych).

grafika

Kreację kampanii – której pierwszy etap potrwa do połowy maja – przygotowała agencja Dynamicom, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu