Targetowanie po profilach w cenniku Maxmodels.pl

Interia.pl wyodrębniła cennik reklamowy dla serwisu Maxmodels.pl. Oferta obejmuje m.in. targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Interia.pl przygotowała osobny cennik dla serwisu modelingowego Maxmodels.pl w ramach swojej strategii wprowadzania indywidualnych ofert reklamowych dla wortali tematycznych. W ten sposób poszczególne witryny mają zapewniać reklamodawcom wyjątkowe opcje premium.

Wprowadzony właśnie cennik Maxmodels.pl obejmuje m.in. rozwiązanie pozwalające na targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoimi przekazami do określonych grupy odbiorców, w tym poszczególnych grup zawodowych z branży mody.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu