Targi ReDI 2015 Patrick Delcol: W sektorze retail potrzebna jest integracja

10 i 11 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie ma miejsce druga edycja targów ReDI Retail Destination, które są kluczowym wydarzeniem poświęconym w całości branży nieruchomości handlowych. W słowie wstępnym otwierającym tegoroczne targi, Patrick Delcol, prezes Polskiej Rady Centrów Handlowych i CEO BNP Paribas Real Estate w Europie Środkowo-Wschodniej, podkreślał konieczność dalszej integracji rynku. Organizatorem ReDI jest Polska Rada Centrów Handlowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 – Od początku ideą przyświecającą ReDI jest tworzenie międzynarodowej platformy biznesowej dla kluczowych graczy sektora. Platformy, która z jednej strony stwarza możliwości merytorycznej dyskusji i wymiany doświadczeń, a z drugiej, jest unikalną szansą budowania i pogłębiania relacji biznesowych. Zależy nam, żeby Targi ReDI były źródłem inspiracji, tak bardzo potrzebnej na coraz bardziej wymagającym rynku coraz szybciej zmieniającego się świata – podkreślał Patrick Delcol, prezes PRCH, otwierając tegoroczną edycję targów.

W ciągu dwóch lat Targi ReDI stały się jednym z najważniejszych wydarzeń, w którym uczestniczą inwestorzy, deweloperzy, najemcy, zarządcy a także przedstawiciele miast, instytucji finansowych i firm świadczących usługi dla centrów handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W tegorocznej edycji weźmie udział ponad 1400 uczestników oraz około 350 przedstawicieli najemców i sieci handlowych. Zaprezentowanych zostanie blisko 100 obiektów handlowych m.in. z Polski, Czech, Węgier, Serbii czy Rumunii.

– Kraje Europy Środkowo-Wschodniej znajdują się obecnie w różnych fazach transformacji gospodarczej i doświadczają skutków ewolucji we właściwy dla siebie sposób. Rozwojem rynku powierzchni handlowych również kierują indywidualne postawy konsumentów, które powodują przenoszenie środka ciężkości w różne obszary sektora retail. Zauważamy wzrost znaczenia ulic handlowych w Pradze, z kolei w Warszawie nadal mamy do czynienia z hossą centrów handlowych. Pojawiają się nowe, nieznane dotąd formy i kanały sprzedaży, tak zwany omnichannel". W erze dynamicznie zachodzących zmian, istotnym walorem targów ReDI jest ich wielokulturowość, umożliwiająca wieloaspektową syntezę tendencji rynkowych i wymianę doświadczeń. Naszym nadrzędnym celem jest integracja i dalsze pogłębianie relacji. – dodał Patrick Delcol.

ReDI TO TALK

W ramach tegorocznej edycji odbędzie się 5 paneli dyskusyjnych poruszających m.in. kwestie barier prawno-administracyjnych w modernizacji i rozwoju obiektów handlowych, standardów RICS na polskim rynku czy roli młodych projektantów w rozwoju sektora retail. Organizatorzy ReDI 2015 przygotowali także strefę do spotkań biznesowych B2B Zone, wycieczki po centrach handlowych (ReDI Study Tours) oraz przestrzeń dla młodych projektantów, w której będą mieli możliwość porozmawiać o strategii rozwoju marek czy specyfice funkcjonowania w sektorze retail.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"