Tym samym rozpoczyna się trzeci rok działań PR realizowanych przez TBWAPR dla tej marki na rynku polskim.
Cieszymy się mogąc przedłużyć naszą współpracę z TBWAPR na kolejny – trzeci już rok. Agencja TBWAPR doskonale rozumie niepowtarzalność produktów i marki Riso Gallo.
Z zadowoleniem stwierdzamy, że właśnie dzięki działaniom PR rozpoznawalność włoskiego risotto na rynku polskim rośnie, a produkty Riso Gallo są coraz lepiej znane polskim konsumentom – mówi Riccardo Preve, Główny Dyrektor Departamentu Exportu Riso Gallo.
Działania TBWAPR w latach 2004 i 2005 obejmowały PR produktowy dla linii Risotto Pronto, oraz promocję takich produktów jak tradycyjny ryż do risotto Arborio oraz przeznaczonych wyłącznie na rynek polski - Danie Główne i Dodatek do Potraw. Ponadto agencja odpowiedzialna była za relacje z mediami i działania reklamowe.

Plany PR na rok 2006 przewidują przede wszystkim kontynuację relacji z mediami, głównie z prasą kobiecą, kulinarną i life style. Ponadto, jak w latach ubiegłych, prowadzone będą konkursy prasowe i internetowe oraz akcje edukacyjne dotyczące włoskich potraw z ryżu.











