„Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki Amica (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki Amica (wideo)

Kampania podkreśla, że nowe pralki marki Amica mają beszczotkowy silnik Logic Drive, który zapewnia cichą i bezawaryjną pracę, a ponadto są wyposażone w praktyczne programy prania, które wraz z funkcjami dodatkowymi gwarantują świetne efekty.

Akcja obejmuje reklamy display w serwisach kobiecych (m.in. wysokieobcasy.pl, kobieta.pl, zwierciadlo.pl), reklamy w wyszukiwarce Google, klip na You Tube oraz działania remarketingowe.

 

Kreację kampanii opracowała agencja Crafton, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online