Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 367 410 egz. Była ona o 2,03 proc. mniejsza niż w listopadzie 2012 roku.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 190 055 egz., po spadku o 7,24 proc.Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w listopadzie ub.r. na poziomie 59 831 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 10,66 proc.
W listopadzie 2013 w porównaniu do października 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14” - było to 3,14 proc.












