Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2014 roku wyniosła 349 951 egz. W porównaniu do 2013 roku była ona niższa o 6,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego magazynu w zeszłym roku zmniejszył się o 11,40 proc. do poziomu 321 093 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,23 proc. do 286 874 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym, pisma poradnikowe oraz tytuły people. Ponadto w top 10 znalazł się jeszcze magazyn z segmentu real life stores.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











