W sierpniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 817 408 egz. i w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 9,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 3,11 proc. do poziomu 656 104 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję na podium awansował „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 356 071 egz., po spadku o 4,51 proc.
W pierwszej dziesiątce zestawienia największym wzrostem, wynoszącym 4,84 proc., pochwalić się mogło „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer). W sierpniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma uplasowała się na poziomie 349 152 egz.

Z kolei najwięcej stracił telewizyjny tygodnik „Kurier TV” (Kurier Polski). Jego średni wynik sprzedażowy w badanym okresie zmalał bowiem o 11,65 proc. i wyniósł 150 274 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w top 10 znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.











