Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do września 2015 roku wyniosła 795 897 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 7,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w pierwszej dziesiątce zestawienia.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 4,47 proc. do poziomu 568 110 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W okresie od I do III kwartału br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 7,03 proc. do poziomu 337 133 egz.

Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 314 827 egz., po spadku o 4,20 proc.
Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 4,16 proc. do 295 495 egz.
Ogółem w top 10 pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











