W I kwartale 2014 roku średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 912 157 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku była niższa o 6,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się w skali roku o 1,63 proc. do poziomu 605 286 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 2,54 proc. do poziomu 385 368 egz.
Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 335 728 egz., po wzroście o 6,49 proc.Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował spadek o 7,02 proc. do 313 345 egz. W I kwartale ub.r. pismo to zajmowało miejsce czwarte.

Z kolei największy spadek średniej sprzedaży ogółem w pierwszej dziesiątce rankingu zanotował „Kurier TV” (Tygodnik Powszechny), który w zestawieniu spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 9,10 proc. i uplasował się na poziomie 163 725 egz.Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.











