Sławomir Kowalski już nie kieruje „Telemagazynem". Jest nowa naczelna

Dziennikarka Ingrid Hintz-Nowosad od poniedziałku piastuje stanowisko redaktorki naczelnej „Telemagazynu” w Polska Press Grupie. Zastąpiła Sławomira Kowalskiego.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Sławomir Kowalski już nie kieruje „Telemagazynem". Jest nowa naczelna
Nowa szefowa "Telemagazynu"

- Jestem przekonany, że doświadczenie redakcyjne i wydawnicze Ingrid Hintz-Nowosad, zarówno w segmencie online jak i print, gwarantuje realizację nowej strategii dla jednego z flagowych produktów Polska Press Grupy, jakim jest "Telemagazyn". Jej zadaniem będzie rozwój oraz wzmocnienie pozycji Grupy w kategorii kultura i rozrywka w oparciu o serwis telemagazyn.pl oraz serwisy regionalne i lokalne Polska Press - przekazał mediom Grzegorz Widenka, dyrektor zarządzający pionem produktów tematycznych i B2C.

Nowa szefowa „Telemagazynu”

Ingrid Hintz-Nowosad rozpoczynała pracę jako dziennikarka w Radiu El i Radiu Gdańsk. Przez ponad 10 lat związana była z redakcją „Gazety Olsztyńskiej”, gdzie pełniła funkcję szefowej redakcji „Dziennika Elbląskiego”. Pracowała również jako wydawczyni i redaktorka prowadząca w serwisach lifestylowych Wirtualnej Polski. Była także redaktorką naczelną portalu pacjenta w grupie Neuca.

Poprzednio redaktorem naczelnym “Telemagazynu” był Sławomir Kowalski. - Pozostaje w strukturach firmy i będzie dalej rozwijał portal Shownews.pl, należący do Polska Press Grupy, którego jest redaktorem naczelnym - informuje nas biuro prasowe Polska Press Grupy. 

“Telemagazyn” to cotygodniowy dodatek telewizyjny dołączany do dzienników Polska Press Grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku