Telewizja i influencerzy w kampanii Huawei

Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii Huawei Watch GT 6. Komunikacja skupia się wokół rozszerzonych możliwości monitorowania aktywności sportowych i zdrowia, jak i znacznie wydłużonego czasu pracy na jednym ładowaniu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Telewizja i influencerzy w kampanii Huawei
Huawei nowa kampania

Do kampanii zaproszeni zostali: aktorka i modelka Julia Tychoniewicz oraz twórcy związani z marką długoterminowo: influencerka Maria Jeleniewska oraz siatkarz Tomasz Fornal.

Trwające obecnie działania mają na celu podkreślenie sportowych możliwości i charakteru nowych smartwatchy, stanowiących uzupełnienie silnego wizerunku marki.

Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która potrwa do 26 października br. Całość uzupełniona jest rozbudowaną obecnością w kanałach digital, a także o nośniki OOH.

– Pozycja rynkowa Huawei pokazuje, że komunikacja oparta na docieraniu do wielu grup docelowych przynosi efekty. Część osób poszukuje subtelnego designu, jak złota bransoleta dla kobiet, inni zaś – wyjątkowej trwałości i zdecydowanie większej funkcjonalności. Kampania dobudowuje do wizerunku serii Watch GT mocniej zarysowany charakter sportowy. Pozwoli to rozszerzyć grono jej odbiorców o stale rosnącą grupę Polaków oczekujących precyzyjnego i wiarygodnego monitorowania ich najbardziej zaawansowanych aktywności – mówi Dorota Rakowska, marketing director, Huawei CBG Polska.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż serii Huawei Watch GT 6 przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x-kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T-Mobile i Orange.

HUAWEI | WATCH GT 6 Pro

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące