Do kampanii zaproszeni zostali: aktorka i modelka Julia Tychoniewicz oraz twórcy związani z marką długoterminowo: influencerka Maria Jeleniewska oraz siatkarz Tomasz Fornal.
Trwające obecnie działania mają na celu podkreślenie sportowych możliwości i charakteru nowych smartwatchy, stanowiących uzupełnienie silnego wizerunku marki.
Kulminacyjnym punktem działań marketingowych jest szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, która potrwa do 26 października br. Całość uzupełniona jest rozbudowaną obecnością w kanałach digital, a także o nośniki OOH.
– Pozycja rynkowa Huawei pokazuje, że komunikacja oparta na docieraniu do wielu grup docelowych przynosi efekty. Część osób poszukuje subtelnego designu, jak złota bransoleta dla kobiet, inni zaś – wyjątkowej trwałości i zdecydowanie większej funkcjonalności. Kampania dobudowuje do wizerunku serii Watch GT mocniej zarysowany charakter sportowy. Pozwoli to rozszerzyć grono jej odbiorców o stale rosnącą grupę Polaków oczekujących precyzyjnego i wiarygodnego monitorowania ich najbardziej zaawansowanych aktywności – mówi Dorota Rakowska, marketing director, Huawei CBG Polska.

Jako uzupełnienie do działań marki, realizowane będą także działania wspierające premierową sprzedaż serii Huawei Watch GT 6 przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik i x-kom, a także operatorów sieci: Play, Plus, T-Mobile i Orange.











