Telewizja najskuteczniejszym medium reklamowym

Telewizyjne reklamy są bardziej zapamiętywane i bardziej skuteczneniż umieszczane w jakimkolwiek innym medium.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmy YouGov iDeloitte na zlecenie organizatorów Międzynarodowego FestiwaluTelewizyjnego w Edynburgu.

64 proc. respondentów oglądających reklamy w telewizjistwierdziło, iż są one jednym z trzech mediów reklamowych, któremają na nich największy wpływ. Na drugim miejscu znalazła się tutajprasa codzienna, na którą wskazało 30 proc. badanych, a następne wkolejności były czasopisma, radio oraz outdoor. Tymczasem prawie coczwarty pytany powiedział, że reklama nie ma na niego żadnegowpływu.

Badanie pokazało również, że reklama telewizyjna ma największąszansę na zachęcenie odbiorców do podjęcia jakiegoś działania. 44proc. respondentów przyznało, że po obejrzeniu w telewizji reklamyszukało w internecie informacji na temat promowanej firmy lubproduktu, 31 proc. dokonało jego zakupu w tradycyjnym sklepie, a 21proc. zrobiło to online.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"