Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz szósty zorganizuje akcję Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom, z której dochód przeznaczony będzie na wsparcie seniorów w Polsce. Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany w środę 24 grudnia o godz. 17.40, tuż przed filmem "Asterix i Obelix kontra Cezar".

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy
TV Puls

Całość wpływów z tegorocznego bloku trafi do Fundacji Telewizji Puls "Pod Dębem", która od 12 lat realizuje projekty na rzecz poprawy jakości życia osób starszych. Fundacja współpracuje z blisko 100 domami pomocy społecznej oraz dziennymi i środowiskowymi domami opieki, docierając łącznie do około 8 tys. seniorów.

Prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski podkreśla, że stacja traktuje swoją wysoką oglądalność jako zobowiązanie do działań społecznych. Wigilijny blok jest jednym z kluczowych elementów strategii CSR nadawcy – Puls wykorzystuje zasięg anteny, by angażować reklamodawców i widzów we wspólne wsparcie najstarszych odbiorców.

Ze środków pochodzących z dotychczasowych edycji realizowane są m.in. programy edukacyjne i prozdrowotne: "Akademia Seniora", "Sieć pokoleń – Bezpieczny Senior Online", "Razem przeciwko cukrzycy", "Piękne stopy – zdrowa postawa", a także akcje integrujące i świąteczne, takie jak "Wspólny Obiad Pod Dębem" czy "Podziel się dobrem na Święta". Fundacja rozwija także europejski projekt z partnerem z Danii, dotyczący doposażenia w sprzęt ułatwiający mobilność osobom z niepełnosprawnościami.

Możliwości wsparcia poza anteną

Nadawca przypomina, że wsparcie podopiecznych fundacji jest możliwe przez cały rok. Pomoc można przekazać, wysyłając SMS o treści WSPIERAM pod numer (koszt 4,92 zł z VAT) lub dokonując płatności BLIK na numer 793 034 161. Dzięki takim działaniom Wigilijny Blok Reklamowy staje się nie tylko jednorazową akcją przy ramówce świątecznej, ale stałym elementem systemowego wsparcia seniorów — informuje nadawca.

Charytatywne bloki reklamowe w innych stacjach

Podobne akcje organizują także Polsat i TVP. Polsat od ponad 20 lat rozwija Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego wpływy trafiają do fundacji wspierającej chore dzieci. W ramach tegorocznej odsłony akcji konto Fundacji Polsatu zasili kwota 2,13 mln złotych.

TVP prowadzi świąteczną akcję "Reklama Dzieciom" od 1993 roku, a tegoroczna odsłona planowana na 25–26 grudnia 2025, będzie 33. edycją tego charytatywnego bloku reklamowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu