Telewizja Republika reklamuję kartę dla internetowych widzów jako Anty-Kod (wideo)

Nowe reklamy Karty Telewizji Republika promują ją jako „Anty-Kod Kartę”. W spotach występują związani ze stacją Tomasz Sakiewicz, Ewa Stankiewicz, Piotr Lisiewicz i Dominika Figurska. Jednocześnie karta trafiła do dystrybucji w kioskach i salonach Ruchu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na hasłach: „Jeżeli masz odwagę myśleć wspieraj Telewizję Republika”, „Jeżeli nie myślisz tak jak oni, wspieraj Telewizję Republika” i „Kup Anty-Kod Kartę Telewizji Republika”. W spotach pokazywane są nieprzyjazne zachowania uczestników manifestacji Komitetu Obrony Demokracji. Następnie Tomasz Sakiewicz, Ewa Stankiewicz, Piotr Lisiewicz i Dominika Figurska zachęcają do zakupu Karty Telewizji Republika.

Stacja kolejny raz w swoich działaniach wizerunkowych odnosi się negatywnie do Komitetu Obrony Demokracji. Od maja br. od poniedziałku do piątku o godz. 21 emituje program publicystyczny „Odkodujmy Polskę!”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmiany-we-wladzach-tv-republika-dobrzynski-za-fica-w-zarzadzie-w-radzie-nadzorczej-prezes-wydawcy-gpc ##

Karta Telewizji Republika w wersji elektronicznej kosztuje 79 zł, pozwala oglądać przez rok kanał w jego serwisie internetowym. Można też ją wykupić na trzy miesiące za 19,90 zł.

Teraz kartę można będzie kupić także w kioskach i salonach Ruchu. - Rozszerzenie dystrybucji karty w punktach sprzedaży Ruch , który jest dobrze nakierowany na naszą grupę docelową, ułatwi i przyspieszy jej zakup - podkreśla Radosław Dobrzyński, członek zarządu Telewizji Republika. Stacja nie podaje, ile kart sprzedała do tej pory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?