Kampania jest oparta na hasłach: „Jeżeli masz odwagę myśleć wspieraj Telewizję Republika”, „Jeżeli nie myślisz tak jak oni, wspieraj Telewizję Republika” i „Kup Anty-Kod Kartę Telewizji Republika”. W spotach pokazywane są nieprzyjazne zachowania uczestników manifestacji Komitetu Obrony Demokracji. Następnie Tomasz Sakiewicz, Ewa Stankiewicz, Piotr Lisiewicz i Dominika Figurska zachęcają do zakupu Karty Telewizji Republika.
Stacja kolejny raz w swoich działaniach wizerunkowych odnosi się negatywnie do Komitetu Obrony Demokracji. Od maja br. od poniedziałku do piątku o godz. 21 emituje program publicystyczny „Odkodujmy Polskę!”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmiany-we-wladzach-tv-republika-dobrzynski-za-fica-w-zarzadzie-w-radzie-nadzorczej-prezes-wydawcy-gpc ##
Karta Telewizji Republika w wersji elektronicznej kosztuje 79 zł, pozwala oglądać przez rok kanał w jego serwisie internetowym. Można też ją wykupić na trzy miesiące za 19,90 zł.

Teraz kartę można będzie kupić także w kioskach i salonach Ruchu. - Rozszerzenie dystrybucji karty w punktach sprzedaży Ruch , który jest dobrze nakierowany na naszą grupę docelową, ułatwi i przyspieszy jej zakup - podkreśla Radosław Dobrzyński, członek zarządu Telewizji Republika. Stacja nie podaje, ile kart sprzedała do tej pory.
Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. udział Telewizji Republika w rynku oglądalności wyniósł 0,1 proc.











