Telewizja słabo oglądana w Internecie?

Tylko 9 procent dorosłych Amerykanów oglądało pełny programtelewizyjny w Internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na wspólne badanie firmy Ipsos Insight, serwisu AOL iagencji Associated Press, wynik ten nie jest wcale taki zły, jakbysię mogło na początku wydawać.

Biorąc pod uwagę fakt, że w USA mieszka 225 milionów dorosłychosób, 9 procent z nich to ponad 20 milionów ludzi, którzy obejrzeliw sieci cały program telewizyjny.

eMarketer prognozuje, że do 2011 roku 86,6 procentaamerykańskich internautów obejrzy wideo online, w porównaniu do62,8 procenta w roku ubiegłym. Przekłada się to na 183 milionyAmerykanów za cztery lata oglądających wideo w Internecie, wporównaniu do 114 milionów przed rokiem.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela