PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe
Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe
„Historie pisane smakiem” w rocznej kampanii reklamowej Tesco
22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi
Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler reklamują na święta Pasaże Tesco
Tesco po krytyce w internecie wycofuje reklamę z kobietą w ciąży podającą posiłek mężczyźnie
Biedronka, Lidl i Auchan uznawane za najtańsze sklepy, za najdroższy – Piotr i Paweł
Biedronka, Lidl i Auchan uznawane za najtańsze sklepy, za najdroższy – Piotr i Paweł
Ezakupy Tesco i Bdsklep.pl przed Frisco.pl i Auchandirect.pl wśród e-sklepów z żywnością
Poszukiwania „tajemniczych ambasadorów” w teaserowej kampanii Pasaży Tesco
Poszukiwania „tajemniczych ambasadorów” w teaserowej kampanii Pasaży Tesco
Programy lojalnościowe coraz popularniejsze, liderem Moja Biedronka (Top 5)
Programy lojalnościowe coraz popularniejsze, liderem Moja Biedronka (Top 5)
Strajki pracowników sieci handlowych. Rynek pracownika sprzyja protestującym
Dzień Matki: pracownice w wizerunkowych reklamach Biedronki - Lidl, Tesco i Kaufland z promocjami cenowymi (wideo)
Dzień Matki: pracownice w wizerunkowych reklamach Biedronki - Lidl, Tesco i Kaufland z promocjami cenowymi (wideo)
Uczestnicy programów lojalnościowych kupują częściej, najpopularniejsza Moja Biedronka przed Clubcard i Payback
Uczestnicy programów lojalnościowych kupują częściej, najpopularniejsza Moja Biedronka przed Clubcard i Payback
Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco
Po fali krytyki Tesco przeprasza za reklamę piwa i cydru w Wielki Piątek
„Mistrzowski All Inclusive” - Carlsberg i Okocim promowane w Tesco przed Euro 2016
„Mistrzowski All Inclusive” - Carlsberg i Okocim promowane w Tesco przed Euro 2016
Więcej reklam sieci handlowych w telewizji i radiu, Carrefour mocno w górę, Lidl i Biedronka w dół
Więcej reklam sieci handlowych w telewizji i radiu, Carrefour mocno w górę, Lidl i Biedronka w dół