„The Wall. Wygraj marzenia” na antenie TVP1 oglądać można było w piątki o godz. 20.30, w okresie od 22 września ub.r. do 1 czerwca br. Średnia widownia wszystkich 35 premierowych odcinków wyniosła 1,58 mln osób, co przełożyło się na 10,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 29 grudnia ub.r. Zgromadził on przed telewizorami 2,04 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy gł. „Wyspę przetrwania”, „Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, osiągał 12,16 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. końcówka „Barw szczęścia” i „O mnie się nie martw”, 11,19 proc. udziału)., a czwarty - TVN (filmy; 10,06 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce czwarte.

Wpływy reklamowe wokół premierowych emisji teleturnieju wyniosły 13,07 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-ojca-mateusza-rok-2017-2018-serial-stracil-330-tys-widzow,7171444652873857a ##
„The Wall. Wygraj marzenia” to teleturniej, który powstaje na licencji amerykańskiego formatu „The Wall”. W każdym odcinku występuje para uczestników, którzy odpowiadają na pytania.
Kluczową rolę odgrywa wysoka ściana u spodu której znajduje się 15 kieszeni z określonymi kwotami pieniędzy - od 1 do 100 tys. złotych. Po każdym pytaniu, ze szczytu labiryntu spada kula i odbija się od gęsto rozmieszczonych kołków, które w nieprzewidywalny sposób zmieniają trajektorię kuli tak, że do ostatniego momentu nie wiadomo, w którą z 15 kieszeni otworów kula wpadnie i jaką wskaże kwotę. Program prowadzi Paweł Orleański.

Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Endemol Shine Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-sezon-2017-2018,7171445505906305a ##











