Teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” stracił 410 tys. widzów

Drugi sezon teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,25 mln widzów, o 410 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu początek pierwszej serii. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” stracił 410 tys. widzów

Nowe odcinki „The Wall. Wygraj marzenia” na antenie TVP1 oglądać można w piątki około godz. 20.30, począwszy od 14 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 1,25 mln osób, co przełożyło się na 8,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-sledzi-1-13-mln-widzow,7171227062765697a ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 28 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,25 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lepiej-pozno-niz-wcale-polsat-program-traci-widzow,7171222023685761a ##

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy końcówkę „Barw szczęścia” i „O mnie się nie martw”, osiąga 12,74 proc. udziału. Drugi jest TVN (filmy fabularne; 9,94 proc.), a trzeci - Polsat („World of Dance - Polska”; 8,95 proc.).

Również wśród widzów w grupach16-49 i 16-59 Jedynka jest czwarta.

grafika

„The Wall. Wygraj marzenia” to teleturniej, który powstaje na licencji amerykańskiego formatu „The Wall”. W każdym odcinku występuje para uczestników, którzy odpowiadają na pytania.

Kluczową rolę odgrywa wysoka ściana u spodu której znajduje się 15 kieszeni z określonymi kwotami pieniędzy - od 1 do 100 tys. złotych. Po każdym pytaniu, ze szczytu labiryntu spada kula i odbija się od gęsto rozmieszczonych kołków, które w nieprzewidywalny sposób zmieniają trajektorię kuli tak, że do ostatniego momentu nie wiadomo, w którą z 15 kieszeni otworów kula wpadnie i jaką wskaże kwotę. Program prowadzi Paweł Orleański.

Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Endemol Shine Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o-mnie-sie-nie-martw-tvp2-ogladalnosc-9-sezon,7171221407815297a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"