Think Kong zaczyna obsługę Coca-Coli w zakresie SEO

Agencja Think Kong prowadzi dla polskiego oddziału Coca-Cola HBC Polska działania w zakresie SEO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca Coca-Cola HBC z Think Kong ma na celu wzmocnienie widoczności treści związanych z aktywnością firmy w Polsce. Współpracę rozpoczął audyt SEO, analiza i segmentacja ruchu z Google Search oraz opracowanie strategii zwiększania zasięgu informacji o działalności Coca-Cola HBC Polska w wynikach wyszukiwania.

W zakres stałych działań prowadzonych przez zespół On Board Think Kong wchodzą m.in.: optymalizacja on-site, tworzenie treści poszerzających informacje na temat działalności firmy, analityka.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy. Działania ze strony On Board Think Kong prowadzi zespół kierowany przez Roberta Głowackiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]