W ramach kampanii w serwisie TicTac.pl prowadzone są konkursy, w których można wygrać bilety na galę MTV Europe Music Awards w Glasgow, zaproszenia na imprezę przedgalową w Warszawie oraz słuchawki marki Beats by Dr. Dre. W konkursach należy odpowiadać na pytania dotyczące marki Tic Tac i stacji MTV, a dodatkowe punkty można uzyskać za przesłanie potwierdzenia zakupu drażetek Tic Tac.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nicki-minaj-poprowadzi-mtv-ema-2014-najwiecej-nominacji-dla-katy-perry ##
Akcja obejmuje również reklamy w telewizji (spot 30-sekundowy w głównych stacjach, billboardy sponsorskie w MTV Polska), internecie (formaty display i rich media) oraz punktach sprzedaży (limitowana seria opakowań Tic Tac, materiały POS).
Działania będą prowadzone do 26 października.
Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum Polska.












