TikTok zatrudnił agencję Grayling

Platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z agencją public relations Grayling - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmuje m.in. media relations i prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada za koordynację działań komunikacyjnych TikToka w Polsce, w tym za komunikację B2B. Zadaniem agencji jest także budować świadomości marki platformy oraz jej pozycjonowanie w grupach docelowych. Grayling będzie również wspierać kampanie marketingowe TikToka na polskim rynku. 

Z ramienia agencji działaniami na rzecz TikToka kieruje Anna Popłonkowska, szefowa działu korporacyjnego. Grayling wybrano w przetargu.

Umowa ma charakter długoterminowy. TikTok nie zatrudniał wcześniej agencji PR w Polsce.

TikTok współpracuje w Polsce w zakresie realizacji kampanii reklamowych m.in. z agencjami They.pl oraz Cityboard Media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"