TNS współpracuje z IBM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Taylor Nelson Sofres (TNS) - firma informacji marketingowej, do której należy TNS OBOP - podpisała umowę z IBM, na mocy której TNS stanie się głównym dostawcą badań rynkowych. IBM zleci TNS wszystkie badania rynku prowadzone na potrzeby centrali firmy, w tym badanie przywiązania klientów i globalne badanie marki.

Projekt badawczy, kierowany przez TNS Intersearch, oddział TNS w Stanach Zjednoczonych, obejmie blisko 85 krajów. Aby sprostać potrzebom IBM i zapewnić technologię, która umożliwi wyspecjalizowane zbieranie i opracowanie danych, TNS wykorzysta swoje sieciowe produkty i usługi.

Bob Michaels, Executive Vice President w TNS Intersearch stwierdził: "Jest to ważne posunięcie, które nie tylko umacnia nasze obecne relacje z firmą IBM, jednym z dziesięciu największych klientów TNS, ale także stwarza znaczącą możliwość rozszerzenia zakresu naszych usług dostarczanych IBM."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji