– Rysunki Janka Kozy to coś więcej niż satyra – to inteligentny, czuły komentarz do tego, co dzieje się wokół nas. Współpraca z Jankiem to naturalne połączenie – my również w TOK FM stawiamy na przemyślane podejście do rzeczywistości, zamiast na krzyk i uproszczenia – mówi Anna Justka, dyrektorka promocji TOK FM.
- Ilustracje artysty nie wyśmiewają bohaterów, ale pokazują ich z czułością i dystansem – dokładnie tak, jak Radio TOK FM stara się rozmawiać o świecie – na każdy temat, z każdej strony — podaje stacja.
Kampania TOK FM z rysunkami satyryka jest realizowana na nośnikach reklamach zewnętrznych w największych polskich miastach, w prasie ("Polityka", "Gazeta Wyborcza"), w internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe), a także w sieci kin Helios.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.

Radio TOK FM to ponadregionalna stacja informacyjno-publicystyczna wchodząca w skład Grupy Eurozet. Nadaje w kilkudziesięciu największych polskich miastach oraz w internecie. Jako pierwsze radio w Polsce oferuje płatny streaming bez reklam (TOK FM Premium), z którego korzysta obecnie z ponad 54 tys. subskrybentów.











