TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Radio TOK FM wystartowało z nową kampanią wizerunkową "Na każdy temat, z każdej strony". Główną rolę w niej odgrywają rysunki satyryka Janka Kozy. Kampania obejmie reklamę zewnętrzną, prasę, internet i kino.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą
Rysunek autorstwa Janka Kozy

Rysunki Janka Kozy to coś więcej niż satyra – to inteligentny, czuły komentarz do tego, co dzieje się wokół nas. Współpraca z Jankiem to naturalne połączenie – my również w TOK FM stawiamy na przemyślane podejście do rzeczywistości, zamiast na krzyk i uproszczenia – mówi Anna Justka, dyrektorka promocji TOK FM.

- Ilustracje artysty nie wyśmiewają bohaterów, ale pokazują ich z czułością i dystansem – dokładnie tak, jak Radio TOK FM stara się rozmawiać o świecie – na każdy temat, z każdej strony — podaje stacja.

Kampania TOK FM z rysunkami satyryka jest realizowana na nośnikach reklamach zewnętrznych w największych polskich miastach, w prasie ("Polityka", "Gazeta Wyborcza"), w internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe), a także w sieci kin Helios.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.

Radio TOK FM to ponadregionalna stacja informacyjno-publicystyczna wchodząca w skład Grupy Eurozet. Nadaje w kilkudziesięciu największych polskich miastach oraz w internecie. Jako pierwsze radio w Polsce oferuje płatny streaming bez reklam (TOK FM Premium), z którego korzysta obecnie z ponad 54 tys. subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów