Tomasz Lis hitem "Przekroju"

Rekordowa sprzedaż "Przekroju" z Tomaszem Lisem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tygodnik "Przekrój" odnotował najlepszy do tej pory wynik sprzedaży w roku 2004. Numer 8., który ukazał się 19 lutego tego roku osiągnął 128 628 sprzedanych egzemplarzy.

Bohaterami okladki byli: Czarek Mończyk - kontrowersyjna postac z dokumentalnej telenoweli nadawanej w TVP oraz Tomasz Lis, z którym wywiad przeprowadzony przez Piotra Najsztuba czytelnicy mogli odnaleźć wewnątrz numeru.

Warto podkreślić, że wysoka sprzedaż nie wspomagana była żadnym gadżetem - do wydania "Przekroju" nr 8 nie został dołączony ani dodatek tematyczny, ani filmowa biografia z Kolekcji "Przekroju".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech