Tomasz Przybyłowicz na czele client service w Hypermedia Isobar

Tomasz Przybyłowicz objął stanowiska pełnomocnika zarządu ds. business development i client service directora w agencji Hypermedia Isobar. Poprzednio kierował działem handlowym Naszej Klasy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tomasz Przybyłowicz będzie kierował w Hypermedia Isobar 30-osobowym działem client service. – Wierzymy, że kompetencje i doświadczenie Tomasza dodatkowo wzmocnią siłę i skuteczność biznesową naszej agencji jako spółki oferującej kompletną i zintegrowaną komunikację – przekonuje Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający firmy.

Wraz z przyjściem Przybyłowicza w dziale client service Hypermedia Isobar Ewelina Chlebińska awansowała na stanowisko international clients account directora, a Michał Openchowski – group account managera.

grafika

Tomasz Przybyłowicz poprzednio od września 2008 do czerwca 2010 roku stał na czele działu handlowego w spółce Nasza Klasa, do której należy portal NK.pl. Odpowiadał w niej za przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz działania e-commerce. Wcześniej był związany z portalem Interia.pl – w latach 2003-2007 jako dyrektora sprzedaży produktów reklamowych, a od kwietnia 2007 do lipca 2008 roku jako dyrektor handlowy. Z kolei latach 2001-2003 pracował w Onet.pl, początkowo na stanowisku account executive, aby później jako key account manager. Jednocześnie w latach 2007-2010 Przybyłowicz pełnił funkcję członka rady nadzorczej IAB Polska, z ramienia firm: Interia.pl i Nasza Klasa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"