Tomasz Skorupa: z Ogilvy & Mather do PZL

Tomasz Skorupa dołączył do zespołu agencji reklamowej PZL. Wcześniej pracował m.in. w agencjach TBWA, G7, Team One i 303, Walk Creative i Ogilvy & Mather.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Skorupa: z Ogilvy & Mather do PZL

W dziale kreacji PZL Skorupa będzie zajmował się bieżącą obsługą klientów oraz pracował przy projektach new businessowych.

Ostatnio pracował w agencji Ogilvy & Mather, a wcześniej m.in. w Ammirati Puris Lintas, TBWA, G7, Team One, 303 i Walk Creative. Współtworzył kampanie reklamowe m.in. 36.6 (z TurboDymoManem i Siostrami Bezendu), Simplusa, Żywca, Żubra i III Programu Polskiego Radia („Trójka nie nadaje bzdur”).

Z branżą reklamową jest związany od ponad 15 lat. Przygotowane przez niego kampanie zdobyły kilka nagród w polskich konkursach branżowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii