Nowa reklama marki wkładek i podpasek Always (należącej do Procter & Gamble) pod hasłem „#LikeAGirl” została udostępniona na początku lipca. Spot jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, mającej dodawać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny. Akcja została obsypana nagrodami na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Klip pokazujący „niepowstrzymane” dziewczyny obejrzano w lipcu 30,4 mln razy. Prawie dwa razy mniej odtworzeń zanotowała zajmująca drugie miejsce reklama Coca-Coli „Remove labels this Ramadan”.
Po ponad 10 mln razy obejrzano też spot GoPro zatytułowany „HERO4 Session: So small. So stoked” i Nitro Circus Tour „History Made! First Ever BMX Quad Backflip”. W czołowej dziesiątce znalazła się jeszcze druga reklama GoPro: „Twiggy the Waterskiing Squirrel”

10 najpopularniejszych spotów na YouTube w lipcu
1. Always: „#LikeAGirl - Unstoppable”
Agencja kreatywna: Leo BurnettDom mediowy: Starcom MediaVest GroupLiczba odtworzeń: 30 409 649

2. Coca-Cola: „Remove labels this Ramadan”
Agencja kreatywna: FP7 DXB & Memac OgilvyLiczba odtworzeń: 16 296 789

3. GoPro: „HERO4 Session: So small. So stoked”
Agencja kreatywna: GoPro Original ProductionsDom mediowy: PerformicsLiczba odtworzeń: 12 271 205

4. Nitro Circus Tour: „History Made! First Ever BMX Quad Backflip”
Agencja kreatywna: Nitro CircusDom mediowy: Nitro CircusLiczba odtworzeń: 10 055 441

5. Vivo Smart Phone: „Minions”
Liczba odtworzeń: 3 581 028

6. Coffee-mate: „The Natural Bliss Café”
Agencja kreatywna: 360iDom mediowy: MetaVisionLiczba odtworzeń: 3 340 845
7. Nature Valley: „#RediscoverNature”
Agencja kreatywna: CossetteDom mediowy: CossetteLiczba odtworzeń: 2 151 409
8. GoPro: „Twiggy the Waterskiing Squirrel”
Agencja kreatywna: GoPro Original Productions (TBC)Dom mediowy: PerformicsLiczba odtworzeń: 2 035 837
9. Apple: „iPhone - Hardware & Software”
Agencja kreatywna: TBWA\Media Arts LabDom mediowy: OMDLiczba odtworzeń: 1 056 882
10. Scrubbing Bubbles: „What Sharing A Bathroom Is Like”
Agencja kreatywna: Ogilvy / BuzzfeedDom mediowy: PHDLiczba odtworzeń: 1 007 331











