Reklamę gry „FIFA 16” pod hasłem „Play Beautiful”, której głównym bohaterami jest Leo Messi, we wrześniu obejrzano na YouTubie nieco ponad 10 mln razy. Spot, przygotowany przez amsterdamski oddział agencji Wieden & Kennedy, jest globalnym klipem promującym grę. W Polsce ambasadorem reklamowym „FIFA 16” jest Arkadiusz Milik.
Prawie 9 mln wyświetleń zanotował klip prezentujący wprowadzone na początku września nowe logo Google. W rankingu znalazły się jeszcze spoty promujące inne marki technologiczne. Są to dwa klipy prezentujące iPhone’a 6s i iPhone’a 6s Plus: ten z hasłem „The only thing that’s changed is everything” obejrzano 5,5 mln razy, a inny - 2 mln. Dodajmy, że w pierwszych reklamach tych smartfonów wystąpili Selena Gomez i Bill Hader. Natomiast klip pokazujący bezprzewodową ładowarkę Samsunga wyświetlono 7,5 mln razy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/9-5-mld-usd-na-reklame-na-youtube-w-2015-r-ponad-polowa-w-usa ##
W sierpniu br. na czele rankingu 10 najchętniej oglądanych reklam na YouTubie znalazły się spoty marek DC Shoes, ROC by Monster i Lexus, a w lipcu - spoty Always, Coca-Coli i GoPro. Z polskich reklam w lipcu najpopularniejsze były klipy promujące Coca-Colę, „FIFA 15” i Porsche BlackBox.
10 najpopularniejszych spotów na YouTube we wrześniu 2015 r.
1. EA Sports: „FIFA 16 - Play Beautiful”
Agencja kreatywna: Wieden & Kennedy, AmsterdamDom mediowy: EA Media TeamLiczba obejrzeń we wrześniu: 10 002 557

2. Google: „Google, evolved”
Agencja kreatywna: Google Creative LabLiczba obejrzeń we wrześniu: 8 979 553

3. H&M: „Close the Loop”
Agencja kreatywna: Forsman & BodenforsDom mediowy: Zenith OptimediaLiczba obejrzeń we wrześniu: 8 175 077

4. Samsung Mobile: „It's Not a Phone, It's a Galaxy: Wireless Charging”
Agencja kreatywna: R/GADom mediowy: StarcomLiczba obejrzeń we wrześniu: 7 533 485

5. Apple iPhone 6s: „The only thing that’s changed is everything”
Agencja kreatywna: TBWA\Media Arts LabDom mediowy: OMDLiczba obejrzeń we wrześniu: 5 485 214

6. Honda: „Paper”
Agencja kreatywna: RPADom mediowy: MediaVestLiczba obejrzeń we wrześniu: 4 257 006
7. Energy Online NZ: „Door knocking is so last century. See how we got rid of them”
Agencja kreatywna: ContagionDom mediowy: ContagionLiczba obejrzeń we wrześniu: 3 944 776
8. Sphero: „BB-8 App-Enabled Droid || Built by Sphero”
Dom mediowy: ZOG DigitalLiczba obejrzeń we wrześniu: 2 682 242
9. Quiznos: „Burn Trials - Out of the Maze and onto the Playa”
Agencja kreatywna: WindowseatLiczba obejrzeń we wrześniu: 2 637 69
10. „Apple iPhone 6s and iPhone 6s Plus Reveal”
Agencja kreatywna: TBWA\Media Arts LabDom mediowy: OMDLiczba obejrzeń we wrześniu: 2 025 063











