Spot marki Knorr pod hasłem „#LoveAtFirstTaste” (spolszczonym na „#MiłośćOdPierwszegoZasmakowania”) w zeszłym miesiącu zanotował na YouTubie aż 33,2 mln odtworzeń (uwzględniając zarówno te organiczne, jak i płatne emisje reklamowe). Klip przygotowała agencja Mullenlowe, a za realizację mediową kampanii odpowiadają domy mediowe PHD, Mindshare & Reprise Media.
Pozostałe spoty z najpopularniejszych na YouTubie w maju osiągnęły wielokrotnie mniej odsłon. 7,2 mln razy odtworzono nową reklamę wody mineralnej Evian „Baby Bay”, a 5,4 mln razy - spot z nowej odsłony kampanii Procter&Gamlbe: „Dziękuję Ci, Mamo”.
W zestawieniu znalazły się też m.in. dwa klipy promujące kamery GoPro, przygotowane przez wewnętrzną agencję marketingową firmy. Jest też spot sieci McDonald’s z bohaterami gry i filmu „Angry Birds”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-w-maju-wardega-nadal-na-czele-duzy-awans-spinkafilmstudio ##
Zestawienie najpopularniejszych spotów reklamowych na YouTubie, Ads Leaderboard, jest ustalane w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Obejmuje tylko klipy, które były elementami kampanii reklamowych na YouTubie.
10. Cricket Wireless: „#PhotoMombing! Because Moms Are the Bomb!”
Agencja kreatywna: ShareabilityDom mediowy: MECLiczba odtworzeń: 968 555

9. Temptations Cat Treats: „Catterbox”
Agencja kreatywna: adam&eveDDBDom mediowy: Starcom, MediacomLiczba odtworzeń: 1 mln

8. Benzac: „ThingsYou Wish You Could Control In High School”
Agencja kreatywna: BuzzFeedDom mediowy: AssemblyLiczba odtworzeń: 1,1 mln

7. McDonald’s: „Angry Birds”
Liczba odtworzeń: 2,1 mln

6. GoPro: „Man and Grizzly Bear - Adventures with Bella”
Agencja kreatywna: GoPro Original ProductionsDom mediowy: IPG MediabrandsLiczba odtworzeń: 2,6 mln

5. Lufthansa: „Everyone's Fanhansa”
Agencja kreatywna: Kolle RebbeLiczba odtworzeń: 3,3 mln

4. GoPro: „GoPro Awards: On a Rocket Launch to Space”
Agencja kreatywna: GoPro Original ProductionsDom mediowy: IPG MediabrandsLiczba odtworzeń: 3,9 mln

3. Procter&Gamlbe: „Thank You, Mom - Strong”
Agencja kreatywna: Wieden + KennedyLiczba odtworzeń: 5,4 mln

2. Evian: „Baby Bay”
Agencja kreatywna: BETCDom mediowy: Group MLiczba odtworzeń: 7,2 mln

1. Knorr: „#LoveAtFirstTaste”
Agencja kreatywna: MullenloweDom mediowy: PHD, Mindshare & Reprise MediaLiczba odtworzeń: 33,2 mln











