TVP1 i TVP2 z serialowymi hitami 2017 roku, „Wojenne dziewczyny” najpopularniejszą nowością (TOP 25)

W zeszłym roku spośród seriali telewizyjnych największą widownię zgromadziły seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Na ósmym miejscu sklasyfikowana została pierwsza nowość - misyjna produkcja „Wojenne dziewczyny”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVP2 z serialowymi hitami 2017 roku, „Wojenne dziewczyny” najpopularniejszą nowością (TOP 25)

Spośród seriali telewizyjnych w 2017 roku największą widownię zgromadziła obyczajowa produkcja „M jak miłość”, której topowy odcinek Dwójka pokazała 2 stycznia. Obejrzało go średnio 6,65 mln widzów osób (1-minutowy zasięg tej relacji wyniósł 7,92 mln widzów), co przełożyło się na 39,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sylwester-z-dwojka-rozrywkowym-hitem-2017-roku-rolnik-szuka-zony-i-milionerzy-na-podium-top-50 ##

Drugie miejsce zajął medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 1 lutego miał 4,72 mln oglądających (zasięg na poziomie 5,90 mln), a jego SHR% wyniósł 28,98 proc.

Oczko niżej znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję tę sześć dni później śledziło 4,11 mln widzów (24,60 proc. udziału; RCH na poziomie 5,18 mln).

Czarty był „Ojciec Mateusz” TVP1 z 2 marca (4,10 mln widzów; 25,77 proc. udziału), a czołową piątkę uzupełniają pokazane również w Jedynce „Dziewczyny ze Lwowa” z 26 listopada (3,44 mln widzów; 20,27 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mecz-polska-czarnogora-na-czele-sportowych-hitow-2017-roku ##

Na ósmym miejscu znalazła się najwyżej sklasyfikowana nowość. Był to misyjny serial TVP1 „Wojenne dziewczyny”, który 5 marca zainteresował średnio 3,03 mln widzów, co przełożyło się na 17,87 proc. udziału.

14. miejsce zajął serial „Policjantki i policjanci” telewizyjnej Czwórki (2,52 mln widzów; 16,52 proc. udziału; emisja 2 listopada). Jest to najwyżej będąca produkcja, która nie została pokazana w kanałach należących do tzw. „wielkiej czwórki”.

W rankingu 25 najchętniej oglądanych programów najwięcej - 7 - pozycji zajęły seriale pokazane w TVP1. Sześć lokat należało do programów TVP2, po pięć - do TVP1 i TVN, a dwie - do TV4.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który 31 stycznia miał 2,22 mln osób, co dało Dwójce 33,81 proc. udziału.

Drugie miejsce też należało do „Na dobre i na złe” (1,53 mln widzów; 23,36 proc. udziału), a podium uzupełnia najwyżej sklasyfikowana nowość - serial Polsatu „W rytmie serca” (1,34 mln widzów; 18,82 proc. udziału).

grafika

W rankingu ujęto zarówno seriale fabularne, jak i paradokumenty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online