“TopGear” ze spadkiem o 33 proc., rośnie “Auto-Moto”

W styczniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży, na plusie miesiąc zakończyły jedynie “Automobilista” i pismo “Auto-Moto”, które zyskało najwięcej. Na przeciwnym biegunie znalazł się “TopGear”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał “Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2012 roku spadła jednak o 8,68 proc. względem stycznia 2011 roku i wyniosła 99 863 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował mniejszą stratę (4,20 proc.) i jego średni wynik spadł do 94 483 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska, rok temu Grupa Burda), którego sprzedaż ogółem zmalała jednak najbardziej w zestawieniu, bo aż o jedną trzecią. W styczniu br. zanotował on wynik na poziomie 52 943 egz. Tytuł ten obecnie kosztuje jednak 6,90 zł, a rok wcześniej był tańszy o 2 zł.

Drugim najchętniej kupowanym w pierwszym miesiącu 2012 roku miesięcznikiem było „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 46 691 egz. Magazyn ten zanotował wzrost sprzedaży o 13,11 proc., największy w całym rankingu.

Na trzecim miejscu znalazł się “Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedał się on w styczniu br. w liczbie 41 632 egz. (spadek o 13,46 proc.).

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował magazyn “Automobilista” (Automobilista). Jego wynik wzrósł o 31,04 proc. Najwięcej stracił natomiast “Świat Motocykli” (20,62 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska