Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na badania marketingowe

Totalizator Sportowy w rozpoczętym właśnie przetargu szuka instytutu, który będzie dla niego realizować badania marketingowe. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Badaniami objęte będą m.in. doświadczenie konsumenta (consumer experience) związane z grami liczbowymi, analiza rynku, potencjał produktów Totalizatora. Ich wyniki mają służyć np. wsparcia procesów taktycznych i strategicznych marek, do wyszukiwania insightów, do pozyskiwania wiedzy na temat kondycji poszczególnych gier, do rekomendacji dotyczących komunikacji marketingowej.

Na etapie przetargu Totalizator Sportowy nie określa liczby i rodzaju badań jakie na jej zlecenie będzie realizować wybrana agencja badawcza. Wskazuje przykłady badań, jakie przeprowadzono w 2017 roku. Były to m.in. badania komunikacji wybranych marek, testy konceptów, ilościowe i jakościowe oceny efektywności komunikacji i cykliczne badania mierzące podstawowe wskaźniki dla poszczególnych gier.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 9 lipca, jest wpłata 25 tys. zł wadium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu