W ramach obsługi Totalizatora Sportowego dom produkcyjny będzie zajmował się realizacją reklam telewizyjnych i radiowych, sesji zdjęciowych oraz innych materiałów foto, audio i wideo na potrzeby działań marketingowych takich brandów Totalizatora jak m.in. Multi Multi i Super Szansa. Wybrany dom produkcyjny będzie musiał też wytypować ze swojego zespołu osoby, które będą uczestniczyły w spotkaniach i briefingach Totalizatora z agencjami reklamowymi.
Przetarg trwa do 22 kwietnia br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 25 tys. zł wadium.
Spółka podpisze z wybranym w przetargu domem produkcyjnym umowę na rok, ale zakłada też dwukrotne jej przedłużenie, każdorazowo na kolejnych 12 miesięcy. Oznacza to więc, że zwycięska firma może pracować dla Totalizatora nawet trzy lata.
Przy jednej z ostatnich kampanii marki Multi Multi Totalizator współpracował z domem produkcyjnym Film Reaktor (więcej na ten temat).












