Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

Radiowa Trójka w maju br. cennikowo zarobiła z reklam o prawie 120 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 85 proc. więcej, a Jedynka - o 70 proc. więcej. Natomiast minimalne spadki wpływów reklamowych zanotowały niektóre stacje z sieci Eska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W maju br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media (wcześniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe z uwzględnieniem autopromocji zwiększyły się rok do roku o 26,2 proc., a wydatki na autopromocję - o 54,6 proc.

Zdecydowanie największe wzrosty przychodów reklamowych w skali roku osiągnęły dwie rozgłośnie Polskiego Radia oraz TOK FM. I tak Trójka zarobiła z reklam o 119,4 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 86,5 proc. więcej, a Jedynka - o 73,6 proc. więcej.

Duże wzrosty wpływów reklamowych rok do roku zanotowały też Eska Rock - o 44,4 proc., RMF FM - o 33 proc., oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa - o 28,5 proc. Natomiast Radio ZET zarobiło z reklam 11,5 proc. więcej niż w maju ub.r.

Z kolei minimalne spadki przychodów reklamowych w skali roku zanotowały największe rozgłośnie regionalne sieci Eska. I tak Eska Wrocław zarobiła o 3,3 proc. mniej, Eska Warszawa - o 2,7 proc. mniej, a Eska Poznań - o 0,5 proc. mniej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"