Trójka nowym liderem w Szczecinie. Radio Szczecin spadło na drugie miejsce

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od września ub.r. do lutego br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z raportu Radio Track Millward Brown opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od września 2016 roku do lutego 2017 roku z miejsca czwartego na pozycję lidera rynku radiowego w Szczecinie awansowała Trójka. Stacja ta względem fali sierpień 2015-styczeń 2016 zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 11,7 proc. do 16,5 proc.

Na drugie miejsce spadło Radio Szczecin (z 18,1 proc. do 16,3 proc.). Podium uzupełnia Radio ZET (z 12,8 proc. do 13,8 proc.), które przed rokiem było trzecie. Z trzeciego na czwarte miejsce spadło RMF FM (z 12,8 proc. do 10 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji