Archipelag ma działać w myśl idei "sojuszu potencjałów kreatywnych" - zasilając procesy komunikacyjne, strategiczne i kreatywne oraz tworząc efektywne rozwiązania. Wyróżnikiem Archipelagu ma być umiejętność działania w różnych skalach - konkretnych specjalizacji, jak i całościowych strategii i produktów.
- Aktualna sytuacja na rynku wymaga zarówno elastycznego podejścia do tworzonej komunikacji marek, jak i bardzo wysokich kompetencji w poszczególnych ich obszarach. W Archipelagu czerpiemy siłę z wyspecjalizowanych zespołów naszych niezależnych agencji, przy zachowaniu skali i perspektywy pełnej obsługi. Dzięki temu, możemy oferować klientom zarówno kompleksowe strategie, jak i precyzyjne, wyspecjalizowane działania komunikacyjne - mówi Jakub Wróbel, co-founder na_ty.
Szeroki zakres usług
Oferta agencji obejmuje m.in.: strategię komunikacji, kreację kampanii, działania digital i social media, branding, produkcję foto i video, public realations, influencer marketing, brand experience oraz niestandardowe aktywacje.

- W Archipelagu łączymy cele biznesowe marek z kreatywnym podejściem i najwyższą jakością wizualną. Naszą ambicją jest dostarczanie rozwiązań, które wspierają rozwój biznesu, a jednocześnie wyróżniają marki na tle konkurencji - podkreśla Mateusz Mizgalski, co-founder Visual Crafters.
Za zespołem Archipelagu stoi kilkanaście lat doświadczenia w pracy dla marek z różnych branż, od high fashion, przez nowe technologie i kulturę po FMCG, realizując projekty dla liderów globalnych, jak i krajowych, start-upów i instytucji publicznych.
- Archipelag to odpowiedź na liczne zapytania od naszych klientów, którzy potrzebują kompleksowej opieki komunikacyjnej przy zachowaniu personalnego i bezpośredniego kontaktu i mniejszej struktury we współpracy, która pozwoli na reagowanie na bieżące potrzeby i będzie miała większą sprawczość i efektywność w realizacji działań - mówi Kamila Kończak, CEO & Owner Lepont.

Założycielami Archipelagu są: Kamila Kończak - CEO & owner Lepont, Joanna Kulig - creative strategis/Lepont, Michał Dąbrowski - dyrektor kreatywny /na_ty, Jakub Wróbel - strateg/na_ty, Eliza Dunajska - dyrektor kreatywna/ Visual Crafters, Łukasz Lewandowski - co-founder Visual Crafters, Mateusz Mizgalski - co-founder Visual Crafters.
Lepont, na_ty i Visual Crafters wciąż działać będą także jako niezależne agencje.











