94 moduły fotowoltaiczne zostały zamontowane na dachach dwóch budynków tworzących wspólnie hub technologiczny spółki - 68 paneli znalazło się na budynku przy ul. Augustówka 3, a 26 paneli w budynku obok przy ul. Powsińskiej 4 - oba znajdują się na przeciw głównej siedziby Warner Bros. Discovery w Warszawie przy ul. Wiertniczej.
Instalacja przy ul. Augustówka 3 produkuje prawie 26 kW energii, co przekłada się na redukcję CO2 na poziomie 21,6 ton rocznie. Panele zainstalowane na budynku przy ul. Powsińskiej wyprodukują w skali roku energię na poziomie 9,6 kW i przyczynią się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla o 8,2 tony.
Instalacja ma też znaczenie w obliczu wzrostów ceny energii elektrycznej kupowanej przez firmy od dostawców.
- W naszej działalności biznesowej chętnie wdrażamy prośrodowiskowe rozwiązania. Na ekoinwestycje patrzymy długoterminowo – montaż niemal 100 paneli fotowoltaicznych na naszym hubie technologicznym to dobry początek efektywnej strategii dywersyfikacji źródeł energii oraz element naszej szeroko zakrojonej strategii odpowiedzialnego biznesu. W szerokości geograficznej, w której się znajdujemy panele fotowoltaiczne są najbardziej wydajne, jeśli są zamontowane pod kątem około 35-40 stopni. Dokładnie w ten sposób zainstalowaliśmy 68 paneli na budynku przy ul. Augustówka 3, jednak w przypadku budynku przy ul. Powsińskiej nie było to możliwe – nośność dachu nie pozwalała na instalację paneli na specjalnych podkonstrukcjach. Po dokładnej analizie wszystkich za i przeciw zdecydowaliśmy się na montaż większości paneli na południowych ścianach budynku - mówi Krzysztof Kozłowski, CTO TVN Warner Bros. Discovery.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalne-remonty-szelagowskiej-5-sezon-tvn-kiedy-emisja,7169772014364289a ##
Jakie działania ekologiczne podejmuje TVN?
Instalacja paneli słonecznych wpisuje się w działania firmy na rzecz ochrony środowiska. Inne działania TVN Warner Bros. Discovery w tym zakresie to m.in. udział w akcji „Posadzimy.pl”, w ramach której w tym roku zasadzono 2100 drzew czy montaż czterech uli na dachu siedziby głównej w Warszawie, w których zamieszkało 80 tys. pszczół (ich liczba w sezonie osiągnęła ponad 240 tys., Zapylają one rośliny w promieniu 3 km).
W firmie działa też "GreenD", w ramach której pracownicy angażują się na rzecz budowania świadomości dotyczącej środowiska naturalnego, klimatu i ochrony przyrody. Dzięki grupie „GreenD” m.in. wprowadzono w firmie pięciofrakcyjną segregację śmieci, wodę w szklanych butelkach oraz recykling baterii, doprowadzono do zniknięcia jednorazowych plastikowych sztućców, naczyń i pudełek.











