TVN Media podało ceny reklam na czerwiec. Najdroższe "Fakty"

W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na czerwiec najdroższy spot kosztuje 73,5 tys. zł netto. To reklama przy “Faktach" w TVN.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVN Media podało ceny reklam na czerwiec. Najdroższe "Fakty"

73,5 tys. zł to cena netto, bez rabatów, 30-sekundowego spotu przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego “Fakty”. Cena dla emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi 56,2 tys. zł. 

Na dużo mniej wyceniono reklamy przy serwisie sportowym - w dni robocze reklama przy nich kosztuje 40,4 tys. zł, a w niedziele - 49,7 tys. zł. Stawki dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 34,8 tys. zł i 43,8 tys. zł. 

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy “Milionerach” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 34,6 tys. zł za spot, a przy “Kuchennych rewolucjach” - 28,1 tys. zł. 

Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 32 tys. zł. Z kolei reklamy przy programie “Zróbmy sobie dom” wyceniono na 18,8 proc., zaś przy nowej produkcji stacji, czyli “The floor” - na 24,3 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na czerwiec. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"